مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-12فرهنگي

11 آذر به احترام سردار جنگل به جنگل های گیلان بیافزاییم+ فیلم


خواننده فولکلور گیلان، از مردم خواست در فصل درختکاری امسال درخت های بیشتری بکارند و گفت: گیلانی ها به احترام سردار جنگل در آذرماه پیش رو به استقبال طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت بروند.

- 11 آذر به احترام سردار جنگل به جنگل های گیلان بیافزاییم+ فیلم ایسنا/گیلان خواننده فولکلور گیلان، از مردم خواست در فصل درختکاری امسال درخت های بیشتری بکارند و گفت: گیلانی ها به احترام سردار جنگل در آذرماه پیش رو به استقبال طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت بروند.

ناصر وحدتی، خواننده، نویسنده و پژوهشگر موسیقی فولکور گیلان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور طی چهار سال، اظهار کرد: از سوی وزارت جهاد کشاورزی قرار است که از آذرماه امسال در سرتاسر ایران یک میلیارد درخت کاشته شود.

وی با بیان اینکه ماه آذر برای ما گیلانی ها خاص است، افزود: در 11 آذر 1299 میرزا کوچک خان جنگلی ما در گردنه های یخ زده خلخال شهید شد و لذا عقیده دارم که گیلانی ها به احترام سردار جنگل در آذرماه پیش رو به استقبال درختکاری بروند که وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده است.

این خواننده فولکور گیلان از مردم خواست امسال درخت های بیشتری بکارند و خاطرنشان کرد: فرصت خوبی ایجاد شده تا به جنگل ها و سبزه ها و درختان گیلان بیافزاییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 آذر به احترام سردار جنگل به جنگل های گیلان بیافزاییم+ فیلم

11 آذر به احترام سردار جنگل به جنگل های گیلان بیافزاییم+ فیلم